نمونه کارت دندونی
طراحی تم تولد در فتو نی نی عکس آتلیه ای
طراحی عکس های دیجیتالی و خونگی شما و تبدیل به یه آلبوم زیبای دیجیتالی . طراحی تقویم و همچنین تم های زیبای تولد
 

 

طراحی ... چاپ...و اجرای تم تولد و دندونی 

عکس مورد نظر و تعداد کارت های دلخواه خود را بفرستید تا کارت هایی زیبا با عکس کودک دلبندتان اجرا و در اختیار شما قرار گیرد 

برای ثبت سفارش با شماره تماس 09102021316 تماس بگیرید 

همین طور می توانید به تلگرام و یا لاین پیام بدهید متشکرم 

 

 

3******

 

 

کارت دندونی ****امیر رضا

 

 

کارت دندونی ***صدرا جون 

 


نظرات شما عزیزان:

مینا
ساعت23:30---29 دی 1395
با سلام و خسته نباشید خدمت شما خواستم تشکر کنم از این کارت هایی که طراحی کردید ...‌واقعا دستتون سلامت.
محبت می کنید طرح لایه باز کارت دندونی رو برام ارسال فرمایید ممنون از لطف شما


کیان
ساعت2:25---29 فروردين 1395
یک شعر به نام کیان با مذمون آش
دندونی


سینا
ساعت21:51---8 اسفند 1394
کارت دندونی

پروژه بسکام
ساعت12:53---1 بهمن 1394
از سایتم دیدن کن ، میشه منو لینک کنی ؟ جواب بده لطفا

فروزان
ساعت11:45---9 آبان 1394
سلام

اگه میشه ی کارت دندونی مثه این کارته یکی مونده ب اخری..بدون عکس نی نیواسم بفرستید ب ایمیلم..بچم هنوز3ماهشه..دارم اماده میکنم وسایلشو.. ممنونم
پاسخ:سلام دوست عزیز اگه تم کامل دندونی رو می خواهید می تونید آیتم های درخواستیتونو با عکس و اسم بچه رو به ایمیلم بفرستید تا تو نوبت طراحی قرار بگیرید ولی اگه فقط همین کارت می خواهید بازم یه عکس و برام بفرستید تا براتون کار کنم و بفرستم . شماره تماس من 09102021316 می تونید با من در تماس باشید


آیدا
ساعت14:39---27 بهمن 1393
کارت دندونی میخوام که به همراه آش به دوستان بدیم. آخر همین هفته آش درست میکنم و عجله دارم

77496490

0911_3936902
پاسخ: سلام دوست عزیز عکس مورد نظرتو بفرست به ایمیلم تا برات کار کنم و بفرستم kimia7910@yahoo.com


هیراد
ساعت17:38---13 خرداد 1393
سلام من میخوام برای پسرم اش دندونی بپزم و به ظرف اش یک کارت همراه با عکس و یک شعر قشنگ اویزون کنم...میشه کمکم کنید.
پاسخ:kimia7910@yahoo.com سلام سفارش هاتو به این آدرس ایمیل بفرست تا به کادات برسم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 دو شنبه 17 بهمن 1390برچسب:, | 22:37  | کیمیا |